درباره وبلاگ


welcome to blog hamechez
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • همه چیز
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز و آدرس yyy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 120848
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

همه چیز
بازی ، سرگرمی فیلم،آهنگ،مقاله،عکس همه و همه در وبلاگ همه چیز





ه Black Box برای اولین بار در میان سایت های ایرانی***

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز WRC FIA World Rally Championship 2011 که توسط کمپانی Milestone ساخته شده و Black Bean Games آن را برای PC به تازگی منتشر کرده است ، نسخه اول این بازی با استقبال کم نظیری مواجه شد و سازندگان آن را به ساخت نسخه دوم امیدوار کرد ، بازی که شاید کمتر کسی با وجود رغبایی همچون Need For Speed فکر می کرد که موفق از آب در بیاید اما همیشه برد با قدیمی تر ها نیست زیرا در صنعت بازی سازی خلق موضوعات جدید و نوآوری ها حرف اول را می زند ، بازی مسابقات قهرمانی رالی جهانی یا همان FLA را ارائه می کند و شما در آن باید با شرکت و کسب مقام اول و بالا رفتن سطح مسابقات به یک راننده حرفه ای WRC تبدیل خواهید شد ، گرافیک بازی بسیار عالیست و تمام ویژگی های یک بازی Racing را در خود جای داده است ، نحوه برخورد ماشین ها با یکدیگر و همچنین صداگذاری نیز با توجه به نسخه قبل بسیار بهتر شده و پیشرفت چشم گیری داشته است همچنین امکان بازی به صورت چند نفره نیز در بازی وجود دارد که یک ویژگی بسیار خوب محسوب می شود علاوه بر این شما می توانید با اتصال به اینترنت به رکورد زنی مشغول شده و رنک خود در جهان را از طریق بازی تماشا کنید، این بازی زیبا را می توانید برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود نمایید

عکس ها:

لینک دانلود مستقیم

 

راهنمای دانلود

- برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید. با استفاده از نرم افزار مدیریت علاوه بر اینکه سرعت دانلود شما بیشتر خواهد شد احتمال خرابی فایل های دانلود شده کاهش می یابد.
- فایل هایی که قصد دانلود آن ها را دارید به صورت تک تک دانلود کنید و از دانلود همزمان چندین فایل خودداری کنید تا هر فایل با بالاترین سرعت دانلود شود و احتمال خرابی آن کم شود.اگر همزمان قصد دانلود چند فایل را داشته باشید، ممکن است برخی از لینک ها خراب باشد ولی اگر به صورت تک تک دانلود کنید مشکلی پیش نخواهد آمد.
- در برخی از ساعات سرور دانلود مستقیم ممکن است به دلیل ترافیک زیاد سرعتش کاهش یابد و یا قادر به سرویس دهی نباشد در این گونه مواقع از لینک های کمکی استفاده کنید. (لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود)
- فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
- کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadaneh.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
- چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام خطای Password و یا CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.



شنبه 27 آبان 1391برچسب:بازی ماشین هیجان انگیز, :: 19:40 ::  نويسنده : صالح